Selasa, Julai 07, 2009

Member baik aku singgah rumah





Semalam tengah nak layan cerita Prison Break, member baik aku sejak dari sekolah call cakap nak singgah umah.Kebetulan dia dari umah sepupu dia kat Jalan Kent. Sebenarnya dah lama x jumpa dia sampaikan anak dia yang ke2 pun dah 7 bulan, bayangkanlah lama x lama, dah boleh masuk jejak kasih dah hehe. Macam mana nak jumpa asyik sibuk kerja je, sebulan tiga 4 kali terbang pi London, Pramugara la katakan. Memandangkan diaorang datang pun x plan, wife aku sempat buat air milo jela. Apapun TQ kat diaorang sekeluarga sudi singgah kat umah aku semalam.Insyaallah satu hari nanti kitaorang pulak akan sampai kat umah korang. Sebelum balik sempat gakla bergambar ramai2 untuk kenangan, dan aku abadikan kat dalam Blog ni untuk tatapan semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan