Khamis, Februari 04, 2010

Sarawak Dalam Kenangan

Kapal Terbang kenangan Air Asia Airbus A320

Alhamdulillah impian aku nak ke Sarawak akhirnya dimakbulkan Allah. Atas jemputan menyaksikan perlawanan bolasepak Liga Perdana ATM vs Sarawak, aku akhirnya dapat juga menjejakkan kaki ke Bumi Kenyalang..yahooo.Terima kasih buat staf MSAT yang ajak aku ke sana hehe(tahun depan ajak la lagi,Sabah la plak huhu). Penerbangan menaiki Air Asia, perghhh gayat jugat sebab pertama kali nak kapal terbang.Tapi pengalaman tu hehe. Sebenarnya Bandaraya Kuching banyak tempat menarik untuk dilawati.Tapi memandangkan pergi pun 4 hari ,x banyak tempat yg dapat dilawati, cuma sempat samapai kat Sarikin,Satok dan area Bandaraya jer.Anyway satu pengalaman baru ditempat orang.(makan mahal loo kat sana)Apapun memang best tapi x banyak benda dapat dibawa pulang dari sana cuma sempat beli kek lapis Sarawak,ikan terubuk masin dan sedikit cenderahati jer(sebab bawak duit pun sikit).Malas nak cerita panjang,kat sini aku upload gambar masa aku kat Sarawak ari tu untuk korang tengok...

Kat Kuching International Airport

Kuching Waterfront wak2 malam..

Tiga jejaka hensem kat Kuching Waterfront..hehe..

Membeli belah kat Sarikin.

Bersama Dean Boyot(Gtrians Kuching)

Bergaya kat depan kedai kek lapis..

Orang Kuching yang jadi mangsa bergambar hehe

Tugu..

Pak Tambang..

Terubuk masin Pasar Satok

1 ulasan: