Selasa, Oktober 27, 2009

Konvoi Modenas Shell Advance GP Sepang 2009

Aku berlatarbelakangkan Podium..

Sesi pendaftaran di R&R Dengkil..

Ahad lalu 25 Okt 09 telah berlangsung Shell Advance GP Sepang 2009.Untuk memeriahkan acara tersebut pihak Modenas telah menganjurkan Konvoi motor2 Modenas ke Sepang.Aku pun x melepaskan peluang turut serta,memandangkan geng2 Forum GT128 pun pergi,aku pun apa lagi join la sama.Fuhh memang best berkonvoi ni.Aku rasa lebih kurang 400 buah motor2 pelbagai model Modenas.Antaranya Elegen,Kriss,Elit dan sudah semestinya GT128.Aku yang x pernah menjejakkan kaki ke Sepang akhirnya sampai jugak.Memang kagum aku dengan Litar F1 Sepang ni.Apapun memang best la race hari tu,yang mana akhirnya Rossi telah dinobatkan sebagai juara dunia.Tak ketinggalan juga tahniah diucapkan kepada pelumba negara iaitu Elly dan Fahmy di dalam kemunculan pertama mereka di GP Sepang kategori 125cc.Jutaan terima kasih juga buat Modenas kerana menaja tiket untuk semua rider2 Modenas yang menyertai konvoi tersebut.(Tahun depan Sponsor la lagi).

senyum...

Tengok apa tu...

Motor aku jalan jauh hari ni...

Epen69

Aku,DoubleYouAsDoubleYou&Cikgu

Newbie...

Ichi senyum apa tu

Baha cam letih jer

Bro Wsn 4092

Tengah tengok moto baru CT110

Aku ngan Suzuki Skydrive Konsep

Fahmy..

Elly..

Antara cenderahati yang sempat dibawa balik dari Sepang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan