Isnin, Oktober 19, 2009

Rumah Terbuka Aidil Fitri 2009

Hari Sabtu 17hb Okt 09 aku buat Open House sempena Aidil Fitri tahun ni.Agak lambat skit tahun ni aku buat,bukannya apa,rasanya x sedap plak kalau x buat,sebab tiap2 tahun x penah miss buat Open House ni hehe.(Jiran2 pun dok tanya bila nak buat open house).Hari tu banyak jugak menu yang org umah aku masak.Antaranya mee/bihun sup,laksa,nasi impit,rendang ayam dan macam2 lagi sampai ada tetamu yg x tau nak makan apa ,pasal banyak sangat hehe.(terlupa plak nak ambik gambar hidangan). x nak crita panjang, korang tengok jela gambar2 tetamu aku yg hadir(Terima kasih geng2 Kelab GT128 yang hadir,korang memang best,nasib baik datang kalau x,tak abis la laksa aku hehe).

JENJIRAN & KAWAN2

Sue & Mira

Kak Nora & Famili(Pengasuh anak2ku)

Bob & Tunangnya..

Aida & Nurul(Budak Reject Shop)

Mek & Anaknya..

Alan & Manja...

Mat & Husband Hasmah..

Suri & Suami beserta adiknya...

Kak Nani


MEMBER2 FORUM GT128

Ichirosic & Epen69(Newbie)

Ein & Tunangnya..(Lepas ni makan nasi minyak ler hehe)

Epen69,Wsn 4092,Baharum & Aizal(Sesi ragging budak baru ke ni hehe..)

DoubleYouAsDoubleYou ngan Aku beserta anak dan orang umah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan