Isnin, November 16, 2009

Lawatan Ke Muzium Negara



Memandangkan jadual aku pada hari sabtu bersama-sama kawan2 GT128,hari ahad 15 Nov 2009 aku memperuntukkan masa aku dengan famili aku pulak.Destinasi kami adalah Muzium Negara.memandangkan pameran permainan tradisional adalah hari terakhir, so kitaorang apa lagi terus jer ke sana(itupun selepas 10 tahun x pergi hehe).Lawatan ini kira satu pembelajaran jugak kepada anak2 aku yg x pernah main permainan tradisional seperti yang pernah aku main masa kecik2 dulu,yang diorang tahu games HP ngan komputer jerla(anak2 zaman moden la katakan).Malas nak cerita panjang,aku upload jerla gambar2 masa kat sana hari tu(Sibuk ngan kerja,malas nak tulis hehe)...

Tengah main congkak

Tengah main dam aji...

Tengah main apa ntah..aku pun tak tau..

main tuju tin..

Sempat lagi posing tu..

rehat jap...

kat mana ntah..dah lupa plak..

Kat depan pelamin diraja..

Ta'kan melayu hilang di dunia..

sedia..tembak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan